Menys persones desocupades a Mataró
Notícies relacionades
Menys persones desocupades a Mataró

L'atur segueix baixant a Mataró tot i l'augment general al país

La xifra de persones desocupades ha disminuït un 1,34% respecte al mes anterior, mentre que a Catalunya i a Espanya l'atur s'ha incrementat

L'atur ha augmentat arreu de Catalunya durant el mes de juliol, però aquest no és el cas de Mataró, que ha seguit generant ocupació. La xifra de desocupats és 1,34% menor que al mes de juny, mentre que al conjunt de Catalunya ha augmentat un 0,98% respecte al mes anterior.

D'aquesta manera, Mataró manté la tendència a la baixa pel que fa a l'atur, la qual s'ha trencat tant a Catalunya com a Espanya. Una tendència que ha portat la ciutat a registrar les millors dades d'ocupació des de l'any 2008, malgrat que les xifres d'aturats es mantenen per sobre de la mitjana del Maresme i de Catalunya i es troba entre les pitjors de les ciutats catalanes de més de 50.000 habitants. 

FZOYqv9XEAIOnd2

En tancar el mes de juliol, un total de 97 mataronins i mataronines han trobat feina. La xifra total d'aturats se situa en 7.143, un 11,72% de la població activa. Respecte al juliol de l'any passat, les persones ocupades s'han incrementat en un 16,25%. Al Maresme el percentatge d'aturats és del 9,59% i a Catalunya, del 8,98%, mentre que a l'Estat espanyol se situa en el 12,62%.

L'alcalde de Mataró, David Bote, s'ha congratulat per les xifres assolides a la ciutat. A través de Twitter, ha assenyalat que l'atur "continua baixant" i que la ciutat "té futur" ja que "crea activitat econòmica, llocs de treball, i té la taxa d'atur més baixa dels darrers 14 anys". 

 

Comentaris (1)

jaja Fa 1 any
Habria que ver si baja el paro en Mataró es porque crea actividad economica la propia ciudad o es que se ha encontrado trabajo en otra ciudad por parte de gente Mataro ya que todos sabemos que Bote ha hecho de Mataro una ciudad dormitorio total nada que ver con otras ciudades con mucho menos paro y que encima sus habitantes trabajan en su ciudad. Solo hay que mirar la estación y los buses de Mataro a Barcelona y comparar con las de otras ciudades .

Amb la col·laboració de

Generalitat de Catalunya
Logo Capgròs
  • Capgròs Comunicació, SL
  • C/ Sant Benet,16-18 08302 Mataró (Barcelona)
  • Telf:93 790 45 46
  • info@capgroscomunicacio.com
  • redaccio@capgros.com
  • publicitat@capgros.com

Associat a l’àrea digital

Amic mitjans d'informació i comunicació

Web auditada per OJD Interactive