Polígon de Mata Rocafonda, on es va incendiar la nau industrial
Polígon de Mata Rocafonda, on es va incendiar la nau industrial

Detingut un jove per incendiar una nau a Mataró plena de marihuana i d'objectes robats

Els Mossos van detenir l'home com a autor de l'incendi a la nau del polígon de Mata-Rocafonda on hi havia 740 plantes de marihuana i peces de moto robades, entre d'altres

Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Mataró van detenir el passat 18 de maig un home com a presumpte autor d’un delicte de danys causats per un incendi en una nau industrial de la capital del Maresme. A l'interior de la nau, situada al polígon de Rocafonda, hi havia una plantació de marihuana i peces de motocicletes robades, així com tota mena d'objecte sostrets. 

Segons ha informat la Policia de la Generalitat en un comunicat, els agents van rebre un avís cap a les 7 del matí, on s'informava d'un incendi que s'havia produït al carrer Foneria, al polígon de Mata-Rocafonda. Segons les primeres informacions rebudes, l'incendi podria ser intencionat.

En arribar al lloc dels fets, van identificar ràpidament un jove de 24 anys que hauria estat qui va provocar el foc. Les gestions dutes a terme pels agents van permetre relacionar-lo, presumptament, com a l’autor de l’incendi ja que li van trobar indicis entre els seus efectes.

Imatge 1 (1)
Objectes robats que els Mossos van trobar a la nau

Quan els Bombers van extingir el foc, van localitzar a la primera planta de la nau diverses parts de motocicletes que, fetes comprovacions, van resultar ser sostretes. En total hi havia nou xassís, dos motors, quatre rodes, dos tubs d’escapament i altres parts de motocicletes. A banda, els Mossos també hi van trobar una gran quantitat d'elements robats, en concret 198 motxilles infantils, 180 rellotges despertadors i 139 carregadors de bateries. A la segona planta, per acabar-ho d'adobar, els agents també van trobar 740 plantes de marihuana.

La Unitat d’Investigació de la comissaria de Mataró s’ha fet càrrec de les gestions pertinents per esclarir els fets i identificar les persones relacionades amb aquests il·lícits penals.

Les notícies al teu Whatsapp

  • Els titulars destacats de cada dia, directes al teu mòbil. Fes clic a aquí, envia la paraula Alta i guarda't el número a l'Agenda.
  • També pots trobar Capgròs a Telegram i subscriure’t als newsletters diaris de Capgros.com.

Comentaris (4)

Anònim Fa 6 mesos
Aquests ciutat ni un pam de net
Esther Fa 6 mesos
Es un fet aïllat. Segur que squesta joia ja està "en llibertat amb càrrecs"per cert, de quina nacionalitat és?
Fet puntual 4 d'aquesta setmana... Fa 6 mesos
Encara hi ha qui nega que Rocafonda concentra delinqüència internacional...
Objectivitat Fa 6 mesos
Quina casualitat ara surten les actuacions de la polícia del dijous, no serà per netejar la reputació de la policia.

Amb la col·laboració de

Generalitat de Catalunya
Logo Capgròs
  • Capgròs Comunicació, SL
  • C/ Sant Benet,16-18 08302 Mataró (Barcelona)
  • Telf:93 790 45 46
  • info@capgroscomunicacio.com
  • redaccio@capgros.com
  • publicitat@capgros.com

Associat a l’àrea digital

Amic mitjans d'informació i comunicació

Web auditada per OJD Interactive