Vista de Calella, a la comarca del Maresme, on el turisme hi té molta força
Vista de Calella, a la comarca del Maresme, on el turisme hi té molta força

Dos detinguts a Calella per intentar fer fora els ocupes de casa seva

Els dos homes, francesos de 84 i 53 anys, van accedir al seu pis i van ruixar amb esprai un dels ocupants que van trobar a l'interior

Els propietaris d'un pis ocupat a Calella van ser detinguts per la Policia Local del municipi després d'entrar per la força al seu domicili per intentar fer fora els ocupes. Així ho explica Radio Calella Televisió, que constata que els detinguts són dos homes de nacionalitaf, francesa, pare i fill, de 84 i 53 anys.

Els fets, segons la televisió local, es van produir dilluns passat, quan els dos homes van denunciar a la policia local que havien patit l'ocupació d'un habitatge de la seva propietat, a un dels blocs dels Apartaments Codina de Calella. Segons sembla, els dos homes van voler prendre's la justícia per la seva mà: van intentar entrar al pis per la força per foragitar els ocupes, i van agredir amb un esprai una de les persones que van trobar a l'interior. Haurien fet servir una pota de cabra per accedir al pis.

Els propietaris, que havien denunciat que aquesta era la tercera ocupació que patien del mateix immoble, van acabar detinguts, després que els ocupes reclamessin la presència de la policia. Finalment els dos homes van ser traslladats a les dependències dels Mossos d'Esquadra de Pineda de Mar.

La zona dels apartaments Codina, a l'entrada sud de Calella, pateix especialment el fenomen de les ocupacions, en especial en pisos de segona residència o que estan en mans de bancs, quelcom que està generant una gran inseguretat veïnal, segons relaten des de Radio Calella Televisió. 

 

 

Comentaris (66)

reflexioneu Fa 10 mesos
a veure si ens adonem q la esquerra politica (tant PSOE,Podem,Esquerra Republicana com la CUP)van a favor de la xusma,delinquents i ocupes i van en contra dels treballadors q tenim encara q sigui una sola propietat guanyada amb molt esforç i feina. reflexioneu quan voteu,i ho diu un de tota la vida d'esquerra però q s'ha adonat q l'actual esquerra no defensa els treballadors,solament ens volen x pagar impostos x després defensar la xusma que ve del Marroc i tot x diners europeus
Antoni Fa 10 mesos
els okupes demanen la policia i els propietaris detinguts. NO M'HO CREC. ES SURREALISTA.
L'enemic a casa Fa 10 mesos
Massa poc que els hi ha passat als okupes!
Miquel Fa 10 mesos
El món a l'inrevés. Ens hem begut l'enteniment.
A la manera nazi Fa 10 mesos
Si els polítics coneixen el problema i no fan la llei antiokupació, és evident que de forma indiscriminada, ataquen a contribuents en solitari utilitzant okupes com a arma llancívola per humiliar la societat i pertorbar l'economia de persones concretes amb un sinistre joc de carambola
A Joan Fa 10 mesos
Sí legislessin contra l'okupació hi hauria milers i milers de persones que no vindrien per l'efecte crida que està fent la falta de legislació.
JM Fa 10 mesos
Jo ho tinc clar… a les properes eleccions em miraré amb lupa els programes dels partits i votaré aquell que defensi expulsar els ocupes sense contemplacions. S’ha d’acabar amb aquesta xacra. Això és una revolució encoberta i jo no estic disposat a fer-lis el joc! Em dona igual el signe polític que tingui el partit! Ja n’hi ha prou que se’ns pixin a la cara!
ERC, Junts, Cup. PSC i comuns contra la propietat privada Fa 10 mesos
Jo només veig que els polítics ens estan amargant la vida i ho poden fer perquè ens és difícil posar-nos d'acord per poder plantar-hi cara.
Joan Fa 10 mesos
Sí legislessin contra l'okupació hi hauria milers i milers de persones vivint al carrer i les misèries d'aquesta merda d'estat quedarien al descobert
Joan Fa 10 mesos
Que trist... espero que França porti el cas a Europa i potser tutelats per altres paisos les lleis aniran canviant... o simplement servira per que els delincuents d'altres paìsos sapiguen on tenen el paradis

Amb la col·laboració de

Generalitat de Catalunya
Logo Capgròs
  • Capgròs Comunicació, SL
  • C/ Sant Benet,16-18 08302 Mataró (Barcelona)
  • Telf:93 790 45 46
  • info@capgroscomunicacio.com
  • redaccio@capgros.com
  • publicitat@capgros.com

Associat a l’àrea digital

Amic mitjans d'informació i comunicació

Web auditada per OJD Interactive