El teló del Festival Shakespeare va baixar diumenge, dia 18, al ritme de la música de Dani Nel·lo i la seva banda. El músic, en col·laboració amb la directora teatral Carme Portacelli, va presentar a l’escenari de l’Hort del Campaner l’espectacle ‘Massa soroll per Shakespeare’, un recital de temes musicals propis amanits amb textos del dramaturg anglès. Prop de dues-centes persones van assistir a aquest espectacle coproduït pel festival mataroní, que aquest any ha arribat a la seva setena edició (la tercera que es fa a Mataró) amb força novetats. La més important, el canvi d’ubicació, ha estat en general ben valorat tot i alguns problemes amb el so ambient (ja que es filtrava el so dels veïns i del trànsit del carrer). Però tot i aquest escenari al centre de la ciutat, i el canvi de dates que ha permès avançar el festival al juliol, cap dels espectacles ha registrat una màxima afluència de públic excepte el dia de la inauguració, dimarts passat amb La Tempestat, d’Irina Brook, quan es van aconseguir omplir totes les butaques.
Durant el cap de setmana a l’escenari de l’Hort del Campaner, a banda de la clausura, s’hi ha pogut veure dos espectacles més: la lectura dramatitzada “El gos geomètric’, a la qual van assistir una trentena de persones, i l’estrena de l’obra Próspero sueña julieta, que en va aplegar un centenar. La funció del Rei Lear, prevista per dijous passat, es va suspendre per causes alienes a l’organització. Els darrers dies del festival també han tingut lloc un seguit d’actes en escenaris paral·lels, com ara el concert del Cor Ciutat de Mataró, al Monumental, la representació de Romeu i Julieta a càrrec de Waltzing Teatre, La comèdia dels errors de Parking Shakespeare o la conferència sobre la música en temps de Shakespeare a càrrec de Joan Vives, a Ca l’Arenas.
Assistents a la clausura, diumenge 18 de juliol
Comentaris