Jaja Fa 8 mesos
El mundo al revés, defender a los delincuentes, son 4 vividores de lo ajeno y de las subvenciones y el Capgros los magnífica jaja que barra tenéis y tienen. Preocuparos de verdad por la gente honrada y currante que os mantiene a todos y menos por los chorizos. Hipócritas y demagogos
S. ABASCAL Fa 8 mesos
Racismo es lo que sufrimos al ser robados, intimidados y atracados por personas de una determinada nacionalidad y religión.
Oriol Fa 8 mesos
Suposo que aquesta manifestació va dirigida als delinqüents feixistes de la Pla´ça del Palau, que per cert, la majoria són d'origen magrebí i ningú d'aquests manifestants es queixa, al menys públicament. Aquests sí que són feixistes. Per cert, l'anomenada "extrema dreta" vol que es compleixi extrictament la Constitució. i vosaltres que la majoria sou indepes inconstitucionals? Es queixa qui no s'ha de queixar.
Marta Fa 8 mesos
Esto... ¿y para cuando una mani contra los robos, atracos...? Estas personas no lo tienen en cuenta, solo defienden el racismo y eso enaltece a los ladores, okupas... que -nos guste decirlo o no- muchos han venido de fuera para cogernos lo nuestro. Y no soy de ninguna extrema, ni feminista, ni nada anti nada, pero las pruebas y las estadísticas están ahí.
Ivan G Fa 8 mesos
Ser feminista no es ser extremista ni anti nada
Leatherface Fa 8 mesos
Los fascistas del futuro se llamarán a sí mismos antifascistas.
maria Fa 8 mesos
no entiendo como una minoria como esta se quiera imponer a una mayoria que está harta de la delincuencia y del buenismo falso que les da de comer a esos de la foto y para nada representan a la ciudadania solo a entidades que viven del cuento. al menos pues que miren un minimo por el sufrido ciudadano apaleado por la delincuencia que blanquean esos y que nunca veras reunirse para defender a victimas de la delincuencia sin control
Luis Fa 8 mesos
Subvencionados...
x Fa 8 mesos
Els de sempre dient el de sempre amb la mateixa demagogia de sempre, nomes veure que nomes parlen en femeni, "totes, veïnes..." ja es pot veure el seu pal, i els veïns no tenen dret?...jajajja. Per cert tots/totes aquests/es si que compleixen un principi absolut del feixisme, no respecten a qui no pensa igual, rapidament li diuen fatxa, racista, homofob, masclista...sense donar la possibilitat de pensar diferent a ell/a...uiiii!!! quin exemple de tolerancia i democracia.
I l'extrema esquerra? Fa 8 mesos
jo prefereixo l'extrema dreta mil vegades, abans que l'extrema esquerra que esta a favor dels immigrants delinquents que estan destruint la ciutat de Mataró actualment.
vinga tanta tonteria per favor... Fa 8 mesos
Ostres tu! que oportuns que son! Estic segur que si fan una manifestació en contra del incivisme, la inseguretat i els robatoris fet per els immigrats ( que encara ara no volen posar la seva nacionalitat) hi haurien milers de persones i comerços i no "18" persones com en la primera foto ( la 2na foto no es actual)....