a Google  
a capgros.com  
| 19 de juny de 2013|

Fires i festes | Les Santes 2012
Rumba tota la matinada i ‘fenomen fan’ al Sarau
L’Homenatge a Peret, que molta gent es va perdre, i el concert d’Amelie marquen la festa posterior als Focs
EnviarAmic Enviar a un amic Imprimir Imprimir Opinio Afegir opinió Lectures 2520 lectures Data 28|07|2012 12:46 Disminueix lletraAugmenta lletra
per N. Ferreres / V. B.
Comparteix
Els contrastos van ser la nota predominant del Sarau, la festa posterior als Focs. L’oferta musical va ser capaç d’arrossegar les desenes de milers de persones que van baixar al passeig marítim per admirar l’espectacle pirotècnic, tot i que també hi va ajudar molt que enguany la cita caigués en divendres a la nit. La rumba al passeig del Callao i els concerts de pop-rock juvenil a l’escenari del Centre de Natació van marcar la nit.

Tot just acabar el castell de Focs, a l’escenari del Callao va arrencar el festival de rumba. A l’ambient hi havia una certa confusió, ja que força gent entre el públic pensava que hi hauria un concert de Peret, l’emblema de la rumba catalana. En realitat, però, el que s’havia programat era un homenatge a la seva figura. Aquest acte va tenir lloc força aviat, cap a quarts de 12 de la nit, cosa que va fer que bona part dels assistents s’ho perdés perquè encara estava de camí cap al Callao. La rumba, però, va sonar durant tota la nit, gràcies als grups Mataró Rumba All-Stars i Sabor de Gràcia, davant d’un públic molt heterogeni i nombrós.

L’ambient era força diferent, i força caldejat, a l’escenari del Centre Natació Mataró. A les sis de la tarda, més de cinc hores abans de l’inici del concert del grup Amelie, les fans incondicionals d’aquesta jove banda catalana de power-op ja feien cua esperant el concert. Provinents des de diverses poblacions de la comarca, les seguidores d’Alex Pla, Carles Ribes, Albert Segú, Marcel Selva i Edgar Regintós van animar el concert fins a l’últim moment. Els crits s sentien des de la sorra de la platja i van cantar efusivament les lletres de totes les cançons. Pel que fa al repertori,  el grup va optar per tocar temes coneguts com “Dia i nit”,”Fulls escrits” o “Per tú”, a la vegada que van anunciar el seu nou disc i van presentar el seu primer senzill “Aire”. A més, però, també van cantar cançons d’altres cantants com One Direction o Rihanna, entre d’altres.

I mentre les fans d’Amelie es feien fotos i es firmaven autògrafs, un grup mataroní es va fer amb l’escenari. Eren els Leds, una banda nascuda el 2008 i que esta format per Joan Lorente (veu), Robin Pasqual (baix) , Armando Arenas (guitarra), Marc Rodríguez (piano) i Victor Torres (bateria). Aquet grup ja compta amb un disc al mercat i estan treballant en un altre que sortirà a la venta als voltants del setembre. El concert, es va basar en la presentació d’aquesta nous temes “poc coneguts pels nostres seguidors”, segons va explicar el pianista Marc Rodríguez.

I per acabar la nit a l’escenari,  sessió a càrrec dels dj’s i productors mataronins Dirty&Harry, Xavier Bruguera i Ramon Maspons. Aquest duo de punxadiscos va optar per temes de pop-rock indie però que la gent conegués fàcilment. Prop de tres hores de música van animar el passeig de la platja amb temes com “Kids” de MGMT, “Seven Nation Army” de The White Stripes o la cançó estrella de la nit que va ser un remix del tema “Benvolgut” dels Manel. Aquest acte era la primera actuació a gran escala d’aquest duo de dj’s. “Ha estat un orgull punxar a les santes i sortir al cartell perquè la gent de la ciutat ens ha pogut conèixer i ballar amb nosaltres”, assegura Ramon Maspons.

El Sarau va comptar amb un tercer escenari, ubicat a la zona del Port, amb la Banda del Drac, que va oferir un ambient més propi de revetlla de festa major amb versions de temes populars. La llunyania d’aquest espai respecte als altres dos escenaris va acabar perjudicant-lo.
EnviarAmic Enviar a un amic Imprimir Imprimir Opinio Afegir opinió Lectures 2520 lectures Data 28|07|2012 12:46 Disminueix lletraAugmenta lletra
  Opinions dels lectors
papito
Como va a ser mejor una canción de manel que otros exitos internacionales? La secta nacionalista fanática os empuja al abismo de la demencia... De la visita de Anglada y la admiración hacia él de los vecinos y del propio Peret no decís nada? Panda de manipuladores... Lo que molesta a la secta y a la casta lo guardáis bajo secreto...
vota positiu 7 vota negatiu 14 Alertar de comentari inapropiat
28/07/2012 18:08:52
gitano
menudos pajaros,ni siquiera la foto de el cuando canto, el año que viene traeis otra vez a los pets y lo llenais con 40 personas,20 si quitamos su familia,FALSOS MANIPULADORES
vota positiu 5 vota negatiu 10 Alertar de comentari inapropiat
28/07/2012 21:14:25
Mireia
Doncs per a mi el concert de la Banda del Drac va ser el millor amb diferència. Un lloc on poder ballar i passar una bona nit de Festa Major. Visca les Santes!
vota positiu 1 vota negatiu 0 Alertar de comentari inapropiat
29/07/2012 15:35:43
Joan
Jo crec que la llunyania no va perjudicar en absolut el ball de La Banda del Drac. És nota que els Sr.s del Capgros no hi van anar perquè l'evidència de la gentada era indiscutible. Estava ple des de l'escenari fins passat el port...només uns 150 metres de gent a petar en alguns moments!! buff aquesta premsa selectiva...sempre tant "imparcial" i "veraç"...
vota positiu 1 vota negatiu 0 Alertar de comentari inapropiat
30/07/2012 20:19:31
Elisabet
Em Sumo al comentari de la Mireia, jo també em quedo amb la banda del drac. El port estava a tope, hi havia molta gent i i la música va animar la nit amb tota la seva esplendor!!!!!
vota positiu 0 vota negatiu 0 Alertar de comentari inapropiat
31/07/2012 0:40:55
Babilonio
www.alertadigital.com y entérate de lo que realmente nos ocurre!
vota positiu 0 vota negatiu 2 Alertar de comentari inapropiat
01/08/2012 3:38:26
Para Babilonio
La paranoia es la enfermedad que hace que sientas que todo el mundo te sigue, y que los musulmanes te están vigilando para meterse en tu habitación por la noche y meterte una sonda en el orificio rectal. lailah taíibah (bona nit)
vota positiu 0 vota negatiu 2 Alertar de comentari inapropiat
02/08/2012 11:43:29

Afegeix la teva opinió sobre la notícia
www.Capgros.com no es fa responsable de les opicions entrades pels usuaris, i es reserva el dret a eliminar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel•lectual o industrial. Al fer servir aquest servei, l' Usuari manifesta la seva conformitat amb aquestes Condicions, comprometent-se a no fer-los servir per enviar missatges que difamin o insultin, o que continguin informació falsa, que sigui inapropiada, abusiva, nociva, pornogràfica, amenaçadora, fent mal a l' imatge pública i/o la vida privada de terceres persones o que per a qualsevol motiu infringeixin cap llei.

www.Capgros.com, podrà limitar, a la mida que tingués coneixement d' això, l' accés a la web d' opinions, informacions, comentaris, imatges i, en general, de qualsevol classe de material que vulneri allò disposat en aquesta clàusula. També s'informa que, tal i com obliga la llei, es recollirà la procedència (IP) de tots els comentaris entrats.

D' acord a l' anterior exposat, www.Capgros.com estarà legitimada per a suspendre de manera immediata la prestació del servei i, en el seu cas, per retirar els continguts presumpte o declaradament il•legals, ja ho faci al seu exclusiu criteri, ja a petició de tercer afectat o d' autoritat competent. Aquesta suspensió o retirada no donaran en cap cas dret a cap indemnització.
  Nom: 
  Opinió:  caracters (màxim 1.500)
Escriu l'any actual amb 4 xifres:
 
Ja pots llegir el Capgròs d'aquesta setmana
Edició digital
Hemeroteca
Serveis





Classificats
  Entra anuncis gratuïts
  Treball
  Compra-venda
  Amistat
  Classes
  Lloguer-traspàs
  Diversos
Necrològiques
Farmàcies de guàrdia
El temps
Horòscop

Qui som  |  © Capgros.com - 2013  |  (Avís legal) titulars RSS   titulars RSS
Portal creat per
http://www.capsulamedia.com