a Google  
a capgros.com  
| 19 de juny de 2013|

Fires i festes | Les Santes 2012
Moncho, el ‘Rei del Bolero, actua a l’escenari del Teatre Monumental
El veterà cantant obre la programació musical de Santes
EnviarAmic Enviar a un amic Imprimir Imprimir Opinio Afegir opinió Lectures 111 lectures Data 20|07|2012 11:20 Disminueix lletraAugmenta lletra
per capgros.com
Comparteix
En l’àmbit musical, Les Santes 2012 miren enrere i opten pels clàssics de la música estatal. A més del sonat concert del Duo Dinámico, un altre veterà que entrarà en escena serà Moncho, conegut com ‘El rei del bolero’. Presentarà al teatre Monumental el recital ’50 anys de bolero’, en què repassa els temes més destacats de la seva trajectòria acompanyat de piano. Des de petit mostrava la seva inclinació per la cançó romàntica i somiava amb ser cantant. Va aprendre a cantar a ritme de rumba catalana, rodejat d’artistes com Peret, Antonio González ‘’El Pescaílla’’, marit de Lola Flores, entre d’altres. Moncho ha esdevingut molt popular tant a Espanya com a l’Amèrica Llatina, on se’l considera un dels grans del bolero juntament amb Lucho Gatica i Olga Guillot. En la seva trajectòria, destaquen sobretot les versions de temes de Joan Manuel Serrat, de qui és amic i admirador.

Divendres, dia 20. A les 10 de la nit al teatre Monumental
EnviarAmic Enviar a un amic Imprimir Imprimir Opinio Afegir opinió Lectures 111 lectures Data 20|07|2012 11:20 Disminueix lletraAugmenta lletra

Afegeix la teva opinió sobre la notícia
www.Capgros.com no es fa responsable de les opicions entrades pels usuaris, i es reserva el dret a eliminar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la bona fe o l'ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel•lectual o industrial. Al fer servir aquest servei, l' Usuari manifesta la seva conformitat amb aquestes Condicions, comprometent-se a no fer-los servir per enviar missatges que difamin o insultin, o que continguin informació falsa, que sigui inapropiada, abusiva, nociva, pornogràfica, amenaçadora, fent mal a l' imatge pública i/o la vida privada de terceres persones o que per a qualsevol motiu infringeixin cap llei.

www.Capgros.com, podrà limitar, a la mida que tingués coneixement d' això, l' accés a la web d' opinions, informacions, comentaris, imatges i, en general, de qualsevol classe de material que vulneri allò disposat en aquesta clàusula. També s'informa que, tal i com obliga la llei, es recollirà la procedència (IP) de tots els comentaris entrats.

D' acord a l' anterior exposat, www.Capgros.com estarà legitimada per a suspendre de manera immediata la prestació del servei i, en el seu cas, per retirar els continguts presumpte o declaradament il•legals, ja ho faci al seu exclusiu criteri, ja a petició de tercer afectat o d' autoritat competent. Aquesta suspensió o retirada no donaran en cap cas dret a cap indemnització.
  Nom: 
  Opinió:  caracters (màxim 1.500)
Escriu l'any actual amb 4 xifres:
 
Ja pots llegir el Capgròs d'aquesta setmana
Edició digital
Hemeroteca
Serveis





Classificats
  Entra anuncis gratuïts
  Treball
  Compra-venda
  Amistat
  Classes
  Lloguer-traspàs
  Diversos
Necrològiques
Farmàcies de guàrdia
El temps
Horòscop

Qui som  |  © Capgros.com - 2013  |  (Avís legal) titulars RSS   titulars RSS
Portal creat per
http://www.capsulamedia.com