La CUP considera “innecessari i interessat” un estudi que el govern municipal ha encarregat al Conservatori del Liceu sobre l’Escola Municipal de Música de Mataró. La formació independentista critica sobretot que s’hagin destinat 8000 euros a aquest informe que, segons afirmen, hauria pogut fer gratuïtament la Diputació de Barcelona. Per la CUP, l’estudi és “interessat” perquè conclou amb una oferta del mateix Conservatori del Liceu per gestionar, com a empresa privada, l’escola municipal de música.
Per altra banda, la CUP també ha criticat el govern pel plec de clàusules que han de regir el funcionament de l’EMMM el curs vinent. Segons expliquen, la CUP va demanar que una de les clàusules que fes puntuar més alt fos la de mantenir l’actual equip de mestres per assegurar la continuïtat de la línia pedagògica actual. El govern, però, no ha acceptat aquesta clàusula.
L'EMMM es un niu de cuperos i icvrojos! Gent del mon de la cultura...gent cultivada... Gent perillosa!!!! Per aquest govern!!!
5
3
15/06/2012 19:18:52
Veritat
La CUP es va crear i existeix per tocar els nassos. Son una colla de delinquents que junt amb els MAULETS no saber fer altra cosa que destrossar mobliliari urbá i atacar a la gent que no pensa com ells. Gens de credibilitat te per a mi gentussa com aquesta.
4
4
15/06/2012 21:09:09
jordiv
espera, linia pedagogica? Encara es pensen que amontonar alumnes de diferents nivells a una classe poden aprendre alguna cosa? Va home va però sabeu algo de música? CUP #veteatupueblo
2
2
16/06/2012 21:09:45
i d'altres
Al primer opinant, dir-li que a l'EMMM hi ha gent de totes les sensibilitats polítiques i que no és, per sort, patrimoni de cap partit polític, com ell vol pretendre.
Aquests comentaris són el que menys bé fan a l'EMMM.
Segueixo esperant que l'equip de govern reaccioni i no deixi a l'estacada tots els nens i nenes de Mataró que han pogut inciar-se en la música a uns preus assequibles i amb uns professorat excel·lent.
6
0
18/06/2012 15:48:34
futuros perroflautas
A mi las propuestas de estos batasunos de medio pelo de la CUP me ponen los pelos de punta. Son gentuza aliada con los del MDT, estalinistas e intolerantes. Prefiero que los niños estén a Cargo del Conservatorio del Liceo que no a cargo de flautistas de la izquierda piojosa.
1
1
18/06/2012 18:56:28
burgès
clar que si, perroflautas!! millor k sembli, k no pas k aprenguin, millor un titol comprat, k no pas persones k estimin la musica. el conservatori del liceu es va crear fa 175 anys, i continua exactament com llavors.