Afegeix la teva opinió sobre la notícia www.Capgros.com no es fa responsable de les opinions entrades pels usuaris, i es reserva el dret a eliminar aquelles aportacions que siguin contraries o atemptin contra la Llei, la moral, la bona fè o l’ordre públic, o que infringeixin drets de propietat intel·lectual o industrial. De la mateixa manera, www.Capgros.com no asumeix cap responsabilitat derivada de l'enllaç a altres webs de tercers, ni dels seus continguts, als que es pugui accedir a través del nostre portal. També s'informa que, tal i com obliga la llei, es recollirà la procedència (IP) de tots els comentaris entrats.
|
| Opinions dels lectors |
|
| |
Laia l' arquera - 18/02/2008 22:09:10
joas! |
|
|
|
| |
i a en Bassas res? - 18/02/2008 22:32:35
La justícia no és igual per a tothom. Si a aquest senyor se li obre un expedient informatiu, perquè no es fa amb el cas Bassas??? |
|
|
|
| |
cris - 18/02/2008 23:15:15
ke fort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
| |
Anònim - 18/02/2008 23:18:04
paso el 15 de enero y lo comunica hace solo una semana, anda ya mentira loque pasa que lo han publicado en un blog de mataro y ya no se puede callar y expediente a este pero al bassas no anda ya con la bicicleta |
|
|
|
| |
Anònim - 18/02/2008 23:18:48
vergoñyos y a mes sent cap de policia de mataro quina vergoñya |
|
|
|
| |
on és l'informe? - 18/02/2008 23:32:20
Jo trobo a faltar una cosa i no sé que és.... que deu ser.... ha síiiiii !!!! un informe del secretari !!!!! Si això li passa al Bassas ja tindria l'informe fet però aquest pringarà !!! i no tindria de tenir més importància... fora d'hores de feina cadascú fa el que vol o el que pot .
on és l'informe? |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 0:11:41
ya pasan controles los polis cuando estan de servicio una copa despues de comer, otra, igual algunos como todas las personas bebe y no lo sabemos y llevan armas |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 0:14:36
que risa acabo de ver a las 19/02/2008 0:07:59 como desaparece un comentario en esta noticia si que preocupa la noticia 24 h atentos a lo que se dice lo mismo que si fuera del pp por decir unos |
|
|
|
| |
mejeje - 19/02/2008 0:21:30
vaya tela xD y ponen la foto del hombre bien grande. Todos somos humanos y podemos cometer esos errores pero ya que ponéis la foto de ese hombre bien grande porque no os dignáis a poner las fotos de la gente que roba en Mataró? de los que agreden? de los que hacen pintadas? Siempre salen mejor parados los indecentes, no tenéis cojones a poner las fotos de mala gente no sea que os quemen las ofinas o que? sucios periodistas... |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 0:58:52
Conducir ebrio es una temeridad ya que puede provocar un accidente y victimas. No es un error. Y más siendo un profesional. No debió coger el vehículo habiendo bebido. No puede decir que no sabe que consecuencias conlleva conducir ebrio y no me refiero a las legales. Un irresponsable. Si un ciudadano normal lo es en un hecho como este, él mucho más. |
|
|
|
| |
Pau, Bangkok - 19/02/2008 6:18:21
Aquesta noticia es per plorar, un cap de policia local te una responsabilitat 24 hores al dia i uns minims que ha de saber acomplir. Si una persona amb aquesta responsabilitat no sap el que comporta malament anem pq algu l'ha designat cap de policia i aquest algu tampoc no sap pas fer be la seva feina, oi? Aixi anem a Mataro, masses exemples dolents estan donant, i la gent no creu en res i tot apunta cap a un mal final... |
|
|
|
| |
MANEL DE MATARÓ - 19/02/2008 7:34:52
COMO ERA AQUELLO DE LA MUJER DEL CÉSAR ?
APARTE DE SER HONRADA, TIENE QUE PARECERLO ?
UN EJEMPLO QUE NO SE DEBE SEGUIR.
JEFE DE POLICÍA DE MATARÓ, COMO EN LOS VIEJOS TIEMPOS,
YO HAGO LO QUE ME SALE DE LOS ... PORQUE LLEVO MI PLACA
SUSPENDIDO DE EMPLEO Y SUELDO Y A BUSCAR UN SUSTITUTO |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 8:13:55
os pasais tres pueblos, porque teneis que poner la foto simplemente ha bebido como todo el mundo hace, vaya noticia!!!! |
|
|
|
| |
Pepe - 19/02/2008 8:31:05
Apart dels temes politics que dieu, jo crec que ens hem de felicitar de que se li hagi multat, no?
Jo sincerament hauria posat la ma al foc que si paren a un cap d'urbana,per "compañerismo" l'haurien deixat marxar, cosa que no ha estat així. |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 8:51:10
Això és una vergonya, aquest personatge és el màxim representant de la policia local? dimissió ja!!! i que demani disculpes |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 8:53:56
Pepe
pense lo mismo que tu que diria que es poli y no lo multarian juicio pero por el indice debia ir pasado y no le dejaron conducir muy evidente todo |
|
|
|
| |
Anna - 19/02/2008 9:16:34
PERQUE POSEU LA FOTO D`AQUEST HOME? QUE VOLEU LINXAMENT O EL SIMPLE FET QUE TOTHOM SE`L MIRI PEL CARRER? S`HA EQUIVOCAT I SEGUR QUE HO PAGARÀ CAR AMB EL CARREG O EL QUE SIGUI..... NO FA FALTA QUE PUBLIQUEU LA FOTO. |
|
|
|
| |
PM - 19/02/2008 9:18:24
Deu ser per seguretat del trànsit?, perquè si és per seguretat del tràfic, ens hem de preguntar a què ens referim...
|
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 9:20:26
si que ho tenieu tapat això, fa dies que va passar eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, i aquí tothom calladet. |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 9:22:05
Yo esto ya lo lei la semana pasada en un blog de una gente de Cerdanyola. Me lo crei ya que daba datos concluyentes y ademas con lo que se jubaban al destaparlo entendi que era ciertisimo. Si ya hasta cualquier blog se adelanta a los periodistas hasta donde vamos a llegar. Desde cuando lo sabian los periodistas es otra buena pregunta, si lo sabian desde hace dias bueno, si lo sabian por una filtracion de alguien bueno, pero si ha sido una filtracion interesada para cargarse al tal Cernuda, que ses merece la foto y mucho mas, esto me parece mal ya que la filtracion habra venido de donde veven habitualmente que todos ya sabemos de que fuente veven el agua |
|
|
|
| |
J.A.B de Mataró - 19/02/2008 9:53:34
Tant si és el Cap de la policia local com no, veure i conduir begut és una temeritat.Però hi han molts joves i no tant joves que ho fan,sobre tot els caps de setmana i molts pares posen el cap sota l'ala per no saber el que fan els seus fills.Per tant ells també són resposables del que pugui passar si van veguts.Però el pitjor són aquesta gent sense escrúpuls que tenen locals del mal anomenat "oci",com bars,discoteques,ect. que fan el negoci amb la veguda i sobre tot amb l'explotació dels joves a traves de la droga i l'Alcohol.Aquests també en són responsables. |
|
|
|
| |
AIMANT DE PAU - 19/02/2008 9:59:52
Es cert que se l'hi ha d'imposar el cástig que es mereix igual que a qualsevol altre persona. Ara bé, -Creieu que es just la forma com s'està portant a cap aquest fet?.. A mi, No. Això de publicar la seva foto.... el Nom sencer.. etc. I quand agafan a un "xorisso" dels que roba, malmet l'ho que es de tots, etc. no posan mai el nom. Això es vergonyós. Sembla que hi haigi gent al darrera del fet per acabar amb aquesta persona. Això es de gent de "mala baba". Haveu pensat en el seu futur?.. En la seva Familia?...Las declaracións injustas que va fer un Policía Local devant el Jutge contra la meva persona, no será mai motíu perqué guardi rencor a tot el Còs Policial de Mataró. Per això no vull cap revenja, tot al contrari, que es faci justicia, peró no HO PORTEM TANT LLUNY, i TAN INJUSTAMENT COM ESTEM FENT EN AQUEST CAS. |
|
|
|
| |
mamen - 19/02/2008 10:07:39
Espero que dimita, es el único modo de devolverles la autoridad a los guardias. Si no, ¿con qué cara van a multar a uno que está mal aparcado? Lo menos que se oirán decir es "mira primero a tu jefe". |
|
|
|
| |
Aimant de Pau - 19/02/2008 10:16:56
Es cert que aquest senyor mereix el cástig com qualsevol altre persona. Ara bé. -Es just de la manera que s'està portant el cas? A mi em sebla que No. Quand s'emxampa a un " xorisso " robant o bé, malmetent cosas que son patrimoni de tots, no s'escríu mai el nom,,, Solsament F...de 25 anys, etc. I en aquest cas, s'hi ha donat una publicitat fora de lloc. Fotos. Nom i Cognoms etc. Sembla que hi han elements interesats en la destrucció d'aquest senyor, i això es injust. M'atreveixo a fer aquest comentari, doncs fa pocs anys, precisament un Policía Local va fer unas declaracións injustes contra la meva persona devant del Jutge. L'hi he perdonat... peró no oblidat. I precisament perqué no va ser just amb mi, no desitjo que l'hi passi quelcom semblant aquest senyor. Cert ès, que va fer quelcom que no s'ha de fer, peró... ès just portar tot aquest assumpte com s'ha portat?... S'ha pensat en el seu futur.?.. En la seva familia?... I jo dic: " Qui estigui sensa culpa que tiri la primera pedra..." |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 10:18:51
sembla una inocentada! aixó és un no parar: el rififí a caixa laietana, el canvi de dates carnestoltes per la pluja, el desaparegut que estava mort just al mateix edifici de la policia, el trasllat i reconstrucció de la fàbriqueta i ara això del poli detingut ebri! aquí ningú plega????????????????això és xauxa??????? |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 10:34:17
Es de pena que defendais a un hombre que conducia triplicando la tasa de alcohol permitida, muy diferente podria ser pasarse un poco, pero señores estamos locos o que?
Si un joven por ir bebido mata a alguien en un accidente lo crucificais y a este señor que tendria que predicar con el ejemplo a sol y sombra lo estais defendiendo?
Esto me parece increible...
Creo que lo menos importante es el nombre y la foto si no lo que significa este echo, esque la policia ahora es como la peli de santiago segura? si si... Torrente, ahora en los coches patrullas la melodia que mas se lleva que es el "apatrullando la siudá"?
Reflexionemos... |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 10:58:57
quan hi ha una sentència ferma i pública el nom si es publica. No així si és menor o si només s'és sospitós. |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 11:16:22
MANDA HUEVOS! però això és com el metge que fuma i no li obren expedient o com el cas Bassas. tal i com aquí diuen alguns altres, que també sels hauria d'obrir expedient... |
|
|
|
| |
indignat - 19/02/2008 11:32:20
algu em pot explicar perque aquet home amb una tasa de 0.71 a de pagar 480E i jo que vaig donar una tasa de 0.32 tinc que pagar 600E??????????? (em sentu un primo) |
|
|
|
| |
Albert - 19/02/2008 12:03:26
Ole ole y ole por la Guardia Urbana de Barcelona |
|
|
|
| |
anònim - 19/02/2008 12:07:18
"quien esté libre de culpa que tire la primera piedra".aquesta persona es policia quan treballa i persona quan no treballa no crec q li hagi passat res que no li hagi passat a tothom alguna vegada,No está bé, pero no està bé com quan ho fem qualsevol de nosaltres.O es q perquè es policia no se li perdona segons que??que passa q es més greu que un bomber cremi una casa que un altre??senyors es jutge el fet i es el mateix.Tots sabem molt bé el càstig q li pertoca a l altre a veure si també ho som quan ho fem nosaltres. |
|
|
|
| |
Pacheco, policia de mataró retirado - 19/02/2008 13:48:47
Deu ser una broma de mal gust! |
|
|
|
| |
billy el niño - 19/02/2008 13:49:29
no senyor, anonim, no es el mateix quan un pelacanyes comet un delicte que quan ho fa algu que he de donar exemple, jutge, policia, funcionari, politic etc... i aixi ho estipulen les lleis. Ma dura i prou, li haurien d'imposar el maxim de penes i multes, com a exemple per a tots els mandamases de Mataro, com deia aquell...ciudad sin ley. |
|
|
|
| |
ex madero - 19/02/2008 13:52:01
Quan en Basses manava això no pasava |
|
|
|
| |
Toto Toquinyo - 19/02/2008 13:53:54
Canya al lloro! |
|
|
|
| |
Viviana - 19/02/2008 13:56:22
Al final a tothom li arriba el seu Sant Martí |
|
|
|
| |
moimo - 19/02/2008 15:36:55
Entenc que és un càrrec públic i se'l sancionarà administrativament. Tot i això, publicant la fotografia d'una persona uniformada que no té res a veure amb la falta que a comès no és un acte de rebut. No entenc aquesta lleugeresa en publicar fotografies dins de contextes que no pertoquen al fet. Si aquest senyor s'hagués disfressat de Drag Queen a Sitges també haurieu tret la foto ? Hi ha una cosa que es diu privacitat, però els esclar, la noticia és noticia, i el morbo, el morbo. |
|
|
|
| |
anònim - 19/02/2008 15:51:10
Això no és un acte administratiu si no un delicte.Em sembla molt malament que no es respecti la seva privacitat.
|
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 15:56:03
carrec public, per tant que s'ho pensés abans. |
|
|
|
| |
Jordi - 19/02/2008 16:22:54
Es que passa a les millors famílies... |
|
|
|
| |
Benito Caballo - 19/02/2008 17:09:56
Hombre, no es para tanto, ¿¿¿quién no se ha tomado siete u ocho cubalibres y luego a conducido hasta casa ??? |
|
|
|
| |
Elisa de Mataró - 19/02/2008 17:36:25
Això perque và pasar a Barcelona, si pasa a Mataró no sé si surt la publicació. Lo de la foto ho trobo de mal gust, tampoc es un quinqui. Estaba fora de servei, pro el fet de anar begut es codemnable per tothom. |
|
|
|
| |
una mataronina més - 19/02/2008 17:40:50
Una vegada més la policia local de Mataró deixant veure les seves mancances...
Ja es deixen veure en moltes de les seves actuacions del dia a dia, però, una vegada més, torna a saltar l'alarma.
Crec que és hora d'auditar aquest cos.
No creu ningú que caldria revisar la composició d'aquest cos? (tots inclossos). O hem de continuar esperant a que passin més coses?
Potser, finalment, ens haurem de protegir de la policia local de Mataró.
Per a mi, ja fa temps, que han perdut l'autoritat i credibilitat. |
|
|
|
| |
anonim - 19/02/2008 19:01:04
x una mataronina mes.has sigut denunciada fa poc,no?sino no m´explico aquest comentari o tots els fornes fan mal el pa,o tots el mecanics reparan malament el cotxe,ooooo podia continuar.
|
|
|
|
| |
JBR - 19/02/2008 19:07:30
Estic totalmente d'acord amb MEJEJE, no esta be el que a fet, pero no a matat a ningu i en cambi els assessins els hi deixan que es tapin la cara, perque la gent del poble no els reconegui, quin país, mare meva, estem ben fotuts. |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 19:32:04
L'Ajuntament d'Esplugues ha obert un expedient al cap de la Policia Local, Jesús S.K., després que el 23 de març, 2007 els Mossos d'Esquadra el van detenir quan conduïa sota els efectes de begudes alcohòliques pels carrers de Rubí. El detingut quadruplicava el límit permès i l'Ajuntament del municipi ja l'ha suspès de sou i feina mentre no es resolgui el cas. |
|
|
|
| |
Anonimo - 19/02/2008 19:42:39
Totalmente de acuerdo con L'HAVANERU
Menos mal que ahora no han podido echarle la culpa a la informatica, como cuando aparecio una persona muerta en el deposito de vehiculos.(Que ya nadie recuerda)
Gracias Guardia Urbana de Barcelona, por lo que se ve queda algun agente que no se amedrenta ni se deja avasallar, en Mataró no hubiera pasado ni de coña, aunque el individuo circulase Zizzagueando entre carriles y cantando Asturias patria querida |
|
|
|
| |
Secretari de l'Ajuntament - 19/02/2008 19:45:52
I el Secretari de l'Ajuntament?? No fa cap informe?? |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 20:04:12
La Vanguarida-EFE: "Los agentes comprobaron que el conductor tenía evidentes síntomas de haber ingerido bebidas alcohólicas, "que mermaban sus facultades psicofísicas para la conducción", añade la resolución judicial." |
|
|
|
| |
joan - 19/02/2008 20:35:27
ummm ..... no sé si riure o plorar. |
|
|
|
| |
reflexiones - 19/02/2008 20:40:26
un politico que conducia borracho, hace años en GIRONA, mató a un guardia civil y su mujer y no decimos que los politicos son borrachos.
Farruquito mató a un hombre y no decimos que los artístas son asesinos.
Podria extenderme mas en todos los colectivos.
Respetar a todos los colectivos y os respetaran ya que personas buenas y menos buenas hay en todos los ámbitos de la sociedad.
Bona nit |
|
|
|
| |
libertaria - 19/02/2008 21:07:33
Que le quiten la madalla. |
|
|
|
| |
siroco87 - 19/02/2008 21:08:28
Lo que la gran mayoria no sabe es que la actitud de este buen señor al volante era algo muy habitual pero que hasta la fecha se havia ido librando gracias a hacer valer su condicion de jefe de policia y de militar mostrando sus credenciales y amedrentando al personal.
A ver que piensa hacer ahora para limpiar su imagen y la del cuerpo de la policia local de Mataro tanto el como el señor alcalde. |
|
|
|
| |
Joana - 19/02/2008 21:08:47
El fet va passar el 15 de gener, en Batista ancara estava de baixa, i en Bassas el susbtituia, per tant la responsabilitat política és d'en Bassas. Però si no va plegar quan la grua es va endur un cotxe amb un mort a dins , com voleu que plegui ara ? si no ha plegat ara amb tot el merder de can Fabrègas , tampoc ho farà ara . Jo crec que un informe d'el secretari de l'ajuntament el tornarà a "salvar". |
|
|
|
| |
Anònim - 19/02/2008 21:39:51
Siroco87, tens molta raó. Però la gent això no ho sap i defensa el dret a la intimitat d'aquest senyor i crítica que surti la foto, el nom sencer... però no oblidem que està ocupant un càrrec públic i no és gens difícl saber de qui es tracta, el que està clar que aquest fet no s'hauria de deixar passar. És molt greu. |
|
|
|
| |
El capità - 19/02/2008 22:21:29
La persona, la autoritat que havia de donar exemple, és el primer d'infringir. Possiblement aquest "senyor" ha hagut de fer controls d'alcholèmia a ciutadans de Mataró. Els ha multat i ha ajudat a emplenar les arques de l' Ajuntament. I ara què? el senyor Alcalde&cia prendran mesures...? o quedarà tapat i dil·luït, aquí no ha passat res? LES LLEIS SÓN PER A TOTHOM, PEL QUE MANA I PEL QI HA D'OBEÏR!
Si aquest "senyor" ha d'assumir-n'he les conseqüències, i si tingues dignitat, cosa que dubto, hauría de presentar la seva dimissió com a cap local de policia de la nostra ciutat! |
|
|
|
| |
Joan - 19/02/2008 23:12:56
Ostres nois. Sembla que aquest govern municipal hagi trepitjat merda, o potser que la forma prepotent d'entendre la política condueix a tot el reguitzell de situacions que com a mataronins ens toca viure i ens avergonyeixen. Seran capaços de demanar disculpes alguna vegada? Segur que no, deixarien la prepotència per una estona i no és possible. I els socis de govern?, què els passa que no baden boca. No és això companys, no és això. Tot plegat que trist!! |
|
|
|
| |
luis - 19/02/2008 23:48:33
le tenian que abrir expediente por no comunicarlo inmediatamente puesto que eso constituye una falta grave, pero como siempre no pasara nada |
|
|
|
| |
geperut - 19/02/2008 23:55:21
aquest senyor te un càrrec públic i un sou públic. per tant es jus que la seva cara sigui pública. També m'agradaria que expliquessin això de que no estava de servei. Aquests càrrecs tenen disponibilitat total, sense horaris. O es que si passa alguna cosa grossa a aquest senyor no s'el pot localitzar? |
|
|
|
| |
Anònim - 20/02/2008 0:37:16
Bueno ya esta, el pavo salio, bebio, cogio el coche y lo pillaron. Si no estava de servicio que pague multa haga lo que cualquier otro ciudadano y ya esta. O es que aqui nadie nunca hace nada mal??? Que pasa que como son personajes publicos han de ser siempre perfectos, hipocritas!!!
Son gente normal que a veces empina el codo como todo el mundo y mientras sea fuera de horario de trabajo, como si quiere andar metiendose droga de la dura, yo lo unico que pido es que a la hora de trabajar, pues trabaje. |
|
|
|
| |
desde la oscuridad interna - 20/02/2008 0:54:02
El qual se sorprèn del cas que ens ocupa, és un fidel senyal, que de res coneix a l'infractor, sobre els seus andanzas quan es posa el sol. I ja no dic més, que ho descobreixi el qual li paga amb els diners dels tot.
Amb la de vegades que ho vaig fer i aquesta m'han “pillao” això si que és dolenta sort i no haver-se “mareao”
|
|
|
|
| |
anonim - 20/02/2008 4:49:54
¿sabes quien soy yo? pues ahra si lo sabemos pag,cumple que encima es poco lo que te ha caido. |
|
|
|
| |
Votant de la CUP - 20/02/2008 9:01:16
Aylàs! Un brindis per la policia de Barcelona que no es va deixar seduir pel cant de la sirena policial de Mataró! |
|
|
|
| |
Anònim - 20/02/2008 9:21:11
patetic, potser que els mataronins ens ho plantejem, ja seria hora que dimiteixi algú, estan passant masses coses a Mataró, unes ja públiques i altres que s'han callat |
|
|
|
| |
Indignat de debò. - 20/02/2008 9:32:34
Em sap greu posar més llenya al foc, però a Mataró la policia no se pas si fa alguna cosa més que posar multes d'aparcament sense contemplacions. El cas d'ahir ja va ser excepcional.
M'explico, arribem a Rocafonda cap a les 10 de la nit i no hi ha manera humana de trobar aparcament, finalment anem al descampat aquell habilitat com a parking que hi ha a la banda dreta, que com sempre també està ple, però a aquelles hores, plovent i amb la nena petita, ja no queda més opció que deixar-lo a la "fila central" que es forma habitualment entre banda i banda d'aquest aparcament (que no impedeix en absolut que sorti cap cotxe).
Quan vam anar a buscar-lo tots els cotxes de la fila tenien una multa de 210,00 € (i potser retirada de punts). Ens les varen posar a les 23:52, plovent i amb la única intenció d'assegurar-se el tret sabent que quan no hi ha més possibilitat hem d'acabar aparcant allà.
Us diria que no estic indignat, però estic d'un indignat que t'hi cagues. Quan pugui el sr. cap de la policia local, em digui on collons hem d'aparcar per poder anar a casa a descansar sense que ens posin 210 € de multa.
|
|
|
|
| |
vei de Rda.Pintor Estrany - 20/02/2008 9:41:58
pel vei de Rocafonda.
Hola jo també aparco al parking que dius et van multar, m´agradaría poder observar la teva cara, quant fa dies vaig tenir de dur la meva nena al Hospital i un bon home que va aparcar al mig, no em deixava surtir, total 35 minuts, i la nena amb febra.
Aparca be i no et multaran.
Salutacions. |
|
|
|
| |
Antoni - 20/02/2008 10:04:45
El cap de la Policia Local, ha comès una falta molt greu. Conduir borratxo. Ara l'Ajuntament hauria de prendre mesures exemplars contra aquest funcionari. Perque encara que anès de paisá, un Policia SEMPRE es Policia, i ha de donar exemple. Pèro coneixent els qui ens manen a l'Ajuntament, segurament ho taparan, o el que es pitjor, intentaran justificar-ho. Sr. Batiste, vosté ha de ser valent i prendre una decisió al respecte, si vol que els ciutadans el respectem a vosté, i poguem seguir creient en l'institució que paguem entre tots, perqué vostès, l'Ajuntament, estan al nostre servei. |
|
|
|
| |
jose maria - 20/02/2008 11:49:26
Lamentable! No, no ha matado a nadie pero podia haberlo hecho.
La cuestion es que si bebes no conduzcas.
Y como jefe de policia (cargo publico) me parece vergonzoso. Tiene que ser ejemplo.
Dimision ya!!
|
|
|
|
| |
Torrente - 20/02/2008 13:41:23
Els moderadors del capGros semblen del PP. Només fan que treure comentaris que no els agraden.
Policia de Mataró=Corrupció |
|
|
|
| |
anonimo - 20/02/2008 16:30:08
Se esta magnificando el tema. Primero aunque sea cargo publico tiene su vida privada y puede hacer con ella lo que se le venga en gana. Se equivocó , evidentemente pero ha sido juzgado como cualquier persona ante la ley y pagara por su error lo que le impuso juez
Segundo que conduciera ebrio no quiere decir ni mucho menos sea alcoholico y no pueda desempeñar correctamente su trabajo.
Tercero me parece indignante que se publique su foto "no somos iguales todos ante la ley?" que publiquen la de pederastas, ladrones de poca monta, violadores etc.. parece ser que hoy en dia se protege mas al delincuente que al ciudadano de pie que comete un error alguna vez.
Francamente hay problemas mucho mas importantes, yo aun confio en la Policia Local de Mataro. Y quien se sienta satisfecho por lo ocurrido debe ser que esta escocido por alguna multa que seguramente le pusieron con razon |
|
|
|
| |
Anònim - 20/02/2008 17:01:26
Despres de llegir tot aquest regitzell de comentaris, arribo a la conclusió que per poder beure s'ha de renunciar a cap càrrec públic.
Als que ho fan una setmana si i l'altre tambe s'els justifica...........son joves.....s'han de divertir........i si passa una desgracia, es guarda dintre les possibilitats, la seva intimitat.
Si diem que aquest senyor ha d'observar les normes com tot-hom,tambe ha de tenir el mateix tracte com tot-hom, per tant sobren el nom i la foto.
Però com que es funcionari municipal, hem d'aprofitar una vegada mes --i ja son moltes --la possibilitat de carregar contra els caps del govern municipal. Tota ocasió es bona per intentar debilitar el municipi.Crec que no es just barrejar la roba, ja que ni el Sr. Barón ni el Sr. Bassas l'hi varen servir la beguda.
|
|
|
|
| |
Anònim - 20/02/2008 17:52:19
Los policias locales son personas normales como todos, me parece muy bien que si lo han pillado que cumpla con la setencia, pero, lo demás es morbo de periodistas tertulianos, al estilo piqueras, marchante, etc.., todas estas filtraciones de masacrar a los policias, seguro que es cosa del saura, estas dejando Catalunya a la altura de los zapatos. |
|
|
|
| |
uno mas - 21/02/2008 9:39:11
Estas muy equivocado diciendo que con su vida privada puede hacer lo que quiera. Si siempre y cuando no ponga en peligro la vida de de los demas.
Y el otro que dice que parece que para beber tenga que renunciar a un cargo publico.No, no es eso.
Lo que tiene que hacer es no coger el coche si ha bebido.
En su casa como si quiere tomarse 3 botellas.
|
|
|
|
| |
un afectado - 21/02/2008 12:30:05
Este señor ya era hora que lo destaparan algo, hace ya muchos años que ha sido el poder en mataro, ha estado cobrando sobres de bastante gente por hacer la vista gorda.
y lo del alcohol es lo de menos, que lo investiguen de una vez.
este individuo ha hecho daño a mucha gente |
|
|
|
| |
visca el pa, visca el vi.... - 21/02/2008 16:59:58
Això això, que vagin fotent multes com cabrons i s'enduguin els cotxes " mal aparcats"...
Sempre paguem els ciutadans no?
Doncs ara que ell ha comés el delicte d'anar borratxo conduïnt, ho ha de saber tothom!
I LA FOTO PODIA HAVER SIGUT MÉS GRAN HAHAHA!
foti's xerif! |
|
|
|
| |
an - 23/02/2008 14:57:15
tampoc cal amargar la vida a algú, no?
o és q no és una persona abans que un policia?
|
|
|